hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

søndag den 15. februar 2015

kaffe. Ja tak.

Kaffe er en vigtig del af min hverdag. Jeg drikker det af vane, når jeg møder på arbejde om morgenen. Det er ikke altid den bedste kvalitet bønner og kaffe maskinen er heller ikke noget, at råbe hurra for. Men det er ikke noget jeg tænker over, det er heldigvis så tidligt at det nok mere er koffeinen jeg synes er fantastisk.

Jeg/Vi har investeret i et monstrom fra Philips, den larmer lidt når den starter op. Men så kommer duften af de friskmalede bønner. Og så kommer jeg i tanker om det "jord til mund" koncept, som er fantastisk. Det giver en følelse af nærhed med det der bliver indtaget. Uha ja..
Søndag morgen og en go' kaffe det vil for altid være et hit i min bog. Kommer ned i gear og bare sidder og hygger mig.  Den her model har 2 rum til bønner, så der kan veksles mellem 2 varianter hurtigt og nemt.
Jeg er ikke tilknyttet nogen form, for reklame med dette produkt, jeg er bare glad for min kaffemaskine :)

Ingen kommentarer: