hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

søndag den 9. oktober 2016

burger - Helt simpelt!

Burger uden alt det der, vi som europæere eeeelsker at putte i... 90'erne er slut og smid så den ciabatta bolle væk. Den der cafeburger, den der opfandt den, er ikke rigtig klog! Den kan ikke skæres i, for brødet er så sprødt/tørt at det splintrer. Det vælter ud over hele tallerkenen så, det ikke kan spises samlet. Heldigvis er det slut. Og dem der stadig sælger det.STOP! Bliver så skuffet når det bliver serveret. Ja, jeg har før spurgt om brødet, inden jeg bestiller.

Når jeg bestiller en burger, er det fordi jeg vil have en burger. Havde jeg ønsket en sandwich så havde jeg bestilt det.


Den her er mega simpelt. en bøf, krydet med salt og peber. Godt med peber.
Karameliserede løg tilsat barbeque sauce.
en skive ost,elller 2
og bollen er smurt med Hellmanns Mayonaise.
En klat rigtig tomatketchup.
Kan du li burgerdressing, så erstat halvdelen af ketchup med lidt af det.

Done ikke mere er nødvendigt. Og det lige før man rammer himlen. Det er enormt simpelt men det er lavet med kærlighed og glæden til den er færdig.
Det kvikke øje kan se jeg har været lidt en rebel, har brugt en fuldkornsbolle.

Ingen kommentarer: