hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

onsdag den 5. oktober 2016

Den store bagedyst


OSå kom vi igennem endnu en uge. Og jeg blev overrasket over hvem der røg hjem. Jeg havde sat mine penge på en anden. 
Man kan se det er varmt vejr og det gør bare ikke noget godt for bagning/ pyntning af kager. Varmt og lummert vejr kan være utrolig frustrerende at arbejde med, det føles som om det arbejder imod en. Dilemmaet er. Var gunnars værker gode nok rent håndværkmæssigt til at holde ham inde i konkurrencen? Og var hans manglende maskuline kage virkelig nok til at sige farvel? 

Nu er jeg heldigvis kun seer, mine evner er ikke tilstrækkelig. Så alt er kun ud fra min egne holdninger. 

Håndværk og smag må bare altid vinde. Og det var vidst ikke helt tilfældet denne uge. 
Niveauet synes jeg også er stigende, min ikke at jo mere vant til kameraer osv. Jo mindre nerver er der på. Puha. Jeg er glad for jeg ikke sku stå foran der. 
Stor respekt herfra. 
Ugens vinder. Fuldt fortjent. Godt gjort. 

Ingen kommentarer: