hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

søndag den 18. september 2016

sunde pandekager

Pandekager er bare ikke sunde.. Og vi havde "snydedag" her i huset i går.

Så jeg googlede rundt og fandt de her 2 ingrediens pandekager. Jeg vedlægger ikke et link, da de står overalt på nettet, så den kat er vidst sluppet ud af sækken. 

1 banan
1 æg. 

blendes sammen. 

jeg tilsatte lidt salt og 0,5 tsk sukker. 
og 1 spsk. havregryn. 
Der blev 4 pandekager og 2 stk. gav 147 kcal. 


De smager ok, men ikke af pandekager. Næste gang vil jeg nok tilsætte lidt vaniliesukker. 

De blev serveret med lidt sirup til.

Dog synes jeg, de skal steges lidt mere end jeg normalt ville stege pandekager, for ellers er det for klæg indeni. 

Ingen kommentarer: