hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

onsdag den 28. september 2016

Ser du den store bagedyst 2016?

Det gør jeg. Og jeg vil gerne give mit besyv med. 
Jo, de er castet til godt tv. Men de skal jo for pokker da ku bage! De kan godt bage men der har været problemer med at holde et realistisk niveau for given tid. 
Det er jo ikke ligemeget hvor tid der egentlig er. 
Var de bedre sidste år? 
Jeg synes de var bedre forrige år. Virkede lidt mindre castet på personlighed og mere på deres kunnen. Jeg synes de var bedre dengang.

Jeg ser den engelske udgave. De bager kager jeg aldrig har hørt om. Har du ikke set et afsnit, så minder det meget om de tidligere sæsoner herhjemme. 

Ingen kommentarer: