hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

fredag den 10. oktober 2008

Idag er dagen, hvor min nye hjemmelavede sugarpaste skulle stå distancen.

Jeg var noget nervøs. Den tog nemlig kun ca. 500 gr af de 750 gr som der står i opskriften. Måske det er fordi jeg brugte lys sirup istedet for glukose.

Men jeg åbnede min lufttætte pose, og så at det hele bare var små klumper.. Åhh nej..

Nå, men jeg gik igang med at ælte det, som men det sugarpaste jeg plejer at købe, og lidt efter lidt begyndte det at hænge sammen, og har nu samme koncistent som det købte.

Jeg laver fra nu af, kun min egen sugarpaste. Det er fantastisk, og jeg ender skam nok med at få nogle ordentlige arme. :)

Ingen kommentarer: