hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

søndag den 1. marts 2015

ingen kulinarisk oplevelse idag!

Det er vidst så sandt som det er skrevet.
Jeg har med lys og lygte ledt efter den helt rigtige stænkplade. Jeg ville have en der er hvid. Men det skulle da vise sig noget sværere, end først antaget.

I diverse byggemarkeder reklamerer de alle med hvide stænkplader i glas. Der er blot det ved det - De har alle et grønligt skær. Det var jeg bare slet ikke interesseret i, nu når mine vægge er kridhvide.

Så på nettet måtte jeg da kunne finde én. Ja, til 1500 kr. Der er jeg måske for jysk, det ved jeg ikke, men det er jo bare en plade der skal hænge på en væg.

Så nogle gange er det jo det åbenlyse der er sværest at se. Hvorfor ikke tage til et køkkenfirma og se hvad de har. Og minsandten jo, en hvid glasplade, uden det skær.
Og så fortalte den flinke ekspident mig, hvorfor de har det. Det er åbenbart jernioner der er ikke fjernet??? Ok. Og så til den nette sum af 255,- Tusind tak til HTH, I har reddet mit køkken. Der nu er helt færdigt!
Så blev der da lidt HTH alligevel.

Ingen kommentarer: