hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

torsdag den 12. marts 2015

mit køkken.

Jeg tænkte,  idag vil jeg give en rundtur i mit køkken. mht. hvad jeg synes er uvurderligt, for egentlig at gide og være her.

Her i huset kan vi godt lide det stilrene apple og at det taler sammen med hinanden. Og ikke mindst det er nemt.
Derfor har vi også nogle små features i køkkenet, der blot bliver brugt mere og mere.
Men først..

En gammel iphone 4s. i køkkenet?
Ja da. Den taler sammen med vores fastnet telefon, så ringer den så ringer denne lille iphone også. Vores mobilnet er desværre for ustabilt endnu. Så den kommer bare med udenfor.
Denne lille tlf. er også min opskriftsamling, bruger den som opslagsværk på nettet, det er også den der afspiller radio når jeg render i køkkenet. Det er mit minutur, har stadig ikke fundet det gamle igen, efter køkken ombygning. Nu leder jeg selvfølgelig heller ikke mere.
Så lad lige vær med at smide din gamle smartphone ud. De kan stadig bruges til noget smart.

Den lille runde kontakt er til lyset, Phillips hue  - Mandens legetøj - :)


Min elskede krog. Ynder at sidde her med en kop kaffe og bare slappe af foran computeren og lede efter inspiration.

Køkkenet er mit tilholdssted og jeg elsker at bruge meget tid her.

Mit skab til kogebøger.  Her finder man mig, siddende på gulvet og kigge i den ene bog efter den anden, som jeg har gjort så mange gange før. Og jeg elsker det stadig.


Og det du ser på skærmen er mig, der er ved at skrive det du læser. Stadig uden billeder da, jeg er ved at tage det. Kryptisk :D

I den her tid, får jeg ikke lavet meget i køkkenet, jeg sidder faktisk meget foran computeren. Da jeg virkelig gerne vil lære at lave apps. Og det er ikke bare liige. Vil egentlig gerne tage noget fjernundervisning men kan ikke finde noget, og så må jeg jo ty til nogle kursusvideoer, de er gode ingen tvivl om det. Men det andet giver ligesom en commitment også fra min side.
Så kender du til noget fjernundervisning på xcode, så sig endelig til.

Ingen kommentarer: