hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

søndag den 17. juli 2011

drømmekage blev til trøfler.

Formen ville ikke slippe min drømmekage, så den gik i stykker. Jeg var noget irriteret, da jeg havde lavet en plan for hvad kagen skulle være... Nå, men efter at have sundet mig med noget tv, besluttede jeg mig for at lave trøfler dagen efter. Det regner jo igen, så det var lige dagen til det. Jeg har aldrig selv prøvet at lave trøfler eller romkugler som de også kaldes. Kært barn har mange navne.

De indeholde jordbærmarmelade, solbærsyltetøj, cacao pulver og smeltet chokolade, jeg kom en smule fløde i, for at chokoladen ville foblive cremet. De er rullet i cacao pulver og tørrede violer. Jeg havde desværre ikke noget af den gode gamle klassiske krymmel i skabet.

Ingen kommentarer: