hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

tirsdag den 30. oktober 2012

det er blevet koldt

Føj hvor er det altså blevet koldt, det indbyder jo til at være inde og finde gryder og pander frem igen. 
Det er længe siden, med idag vil jeg gerne fortælle om lille ting jeg tænkt over på det seneste. 

En del mænd siger, at verdens bedste krydderi er bacon! 
Jeg vil godt give medhold i at bacon smager forrygende og har mange anvendelsesmuligheder. Jeg har set at det også nu bliver brugt i det "søde" køkken. Jeg har endnu ikke prøvet det endnu men det skal da afprøves. 
Jeg vil tilgengæld gerne slå et slag for et andet "krydderi" som jeg bruger meget i madlavningen, specielt på denne årstid. Rødvin, åh milde himmel det er godt i meget af det efterårsmad der laves. 
1dl til en bolognaise er nok. Jeg finder lige en opskrift en dag. Sidder og blogger fra mobilen, for aller første gang, uha hvor bliver jeg hip med de hippe

Ingen kommentarer: