hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

søndag den 20. december 2015

Julens stress.

Jeg synes denne årstid kan trække tænder ud. Mørkt og meget travlt på arbejde. Jeg har længe ledt efter en måde at slappe af i tankerne og bare stresse af. Kan sidde stille og bare stoppe med at tænke. For jeg tænker meget nemt arbejde. Jo, det er nok en erhveevsrisiko når man vælger en lederstilling. Men dermed ikke sagt det er holdbart, nødvendigt eller særlig smart. Og så så jeg tv igår. Malerbøger for voksne er åbenbart et hit i år. Det må jeg prøve tænkte jeg. Det koster jo ikke en bondegård. Så nu er jeg igang. Det er dæleme hyggeligt. Jeg bliver vidst ikke færdig idag. Og de har ret! Stresser af ved det. Og tænker kun på at male. Skal lige over at det er børn der maler i bøger - men nu er det bare hyggeligt.

Nu har jeg været igang i nogle timer  - ja, nogle timer. og hvad er der sket. Ja, min puls er heeeelt nede. Jeg sidder ligeså stille med et tomt hoved. Og det sker ikke ret tit, jeg ikke tænker på noget som helst. Jeg sidder og maler på den rigtige side af stregerne og bliver glad for farverne og de minder der pipler frem. Dengang man malede som barn, men også den lysegrønne farve den minder mig om forår. 


Ingen kommentarer: