hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

tirsdag den 6. januar 2015

har ændret titlen på min blog.

Min blog har ændret navn, endda til et meget jordnært et.
Sandheden er, at jeg ikke bage meget mere, ikke på et niveau som jeg vil vise videre eller der er videre meget lærdom i.

Jeg er så glad for det salte køkken og dennes muligheder, at jeg nytårsaften glemte desserten, så det blev til købe is. Det siger da lidt.

Husk at deltage i min afstemning på forsiden, der er et par dage endnu. Og ender det med et tema om kål, så kommer jeg på arbejde. Må måske endda tiltales som studerende i en periode.

I aften står den på en klassiker i det danske køkken - men ikke i mit.

-hvidkålsruletter. Har aldrig nogensinde lavet det. Tonight is the night.. :)

De blev kogt i 10-15 min. Til de er så bløde og kan foldes uden at knække. 
Klar til at blive brunet. 
2-3 dl vand på panden. Det koger de i. Kan evt. dækkes helt. Men da jeg laver en hurtig pande sovs af væsken ville blive for meget væde. Derfor vender jeg dem halvvejs. Skal ca. Koge 12-15 min. 



Ingen kommentarer: