hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

onsdag den 30. april 2014

Allergi og mad

Jeg synes de seneste år, at der bliver flere og flere fødevarer jeg ikke får det videre godt af, at indtage. 

Har aldrig været været god til marcipan, på den måde at jeg bliver syg. 

Nu har jeg forsøgt at at lade mælkeprodukter stå, da jeg har følt mig som en ballon. Og efter nogle dage er det væk. Drikker jeg alm. mælk får jeg det sådan igen. Tak for laktosefri produkter! 

Men det er da ikke let, når jeg nu elsker at bage.  Jeg skal på ferie til sommer, og der er der indkøbt nogle enzymer (piller) så jeg kan spise det mad vi bestiller. Vi skal på hotel ferie og har ikke mulighed fir at lave mad. 

Men kan sådan nogle allergier overhovedet bare opstå? 

Ingen kommentarer: