hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

mandag den 3. oktober 2011

lambert teknik

Jeg har haft en fridag idag, og har brugt den på at øve en gammel teknik med glasur (RI).
Teknikken hedder lambert og er helt vidunderlig. Men jeg har aldrig arbejdet med med glasur og tog derfor blot en stykke rund kagepap-plade om mit bord der kan dreje rundt. Jeg havde noget RI jeg har købt færdiglavet som jeg synes har en hel forfærdelig smag og lugt for kunstigt. Det har en god konsistens og perfekt til at øve sig med.
Jeg har ikke taget nogle billeder for det er bare øvelse af teknikker på en stykke pap.

3 kommentarer:

Chokoladesansen sagde ...

Spændende.. det har jeg ikke kastet mig ud i endnu. Glæder mig til at se resultaterne :-)

hint - det er Lambeth efter australieren Joseph Lambeth der for maange år siden gjorde metoden populær :-)
http://www.wilton.com/classes/wiltonschool/class.cfm?id=1279F311-475A-BAC0-5F1294A57DA660EB

iphone reperation sagde ...

Ser da spændende ud, og nu må vi da håbe at resultatet også bliver godt :)


Hilsen

Lars
http://www.mobilreparationer.dk/

roulette sagde ...

det har jeg ikke kastet mig ud i endnu. Glæder mig til at se resultaterne:)