hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

onsdag den 16. februar 2011

"crum coat" smørcreme på kagen

At crum coatte, er at låse krummerne fast, så de ikke skæmmer på den færdige kage.

Her er en kage jeg har lagt det første lag smørcreme på. Det låser krummerne fast, så når det har stået koldt i et stykke tid, er fast og jeg kan arbejde videre på min kage. Det er også her jeg udglatter alle de små revner og gør hjørnerne pæne runde. Du kan se bunden på kagen er rettet til, så den når ned til bunden hele vejen runden.
Jeg kan nu arbejde videre med min kage.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Have you ever thοught about including а little bit morе than juѕt your articlеs?
I mean, what you ѕay iѕ valuable and eνегything.

Howeѵer іmagine іf you аdded some greаt graphіcs or viԁeοs to give уour pоsts more, "pop"!
Yοur content іs ехсellent but ωith рics and clips, this website coulԁ undеniably be one of the best in itѕ
niсhe. Verу good blog!

Look at my homepage näsplastik *boscarol.com*

Anonym sagde ...

Hi there, its pleasant article on the topic of media print,
we all understand media is a wonderful source of data.


Also visit my homepage: jackpot 6000 :: 119.254.92.164 :
: