hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

søndag den 12. december 2010

5 petal rose cutter

Skal du ud og købe en "cutter" og vil have den der giver dig flest muligheder er det 5 petal rose cutter.
Jeg bruger den til flere forskellige blomster.
  • roser
  • ærteblomster
  • hortensia
  • eucryphia. Kan ikke huske hvad den hedder på dansk. Har lært den fra et engelsk blad
  • pæoner, men ikke optimalt
Til de tre nederst nævnte blomster skal der laves lidt modifakationer når man har brugt cutteren. Men er tålmodigheden der, kan det sagtens lade sig gøre. Skal man have alle de forskellige cuttere, bliver det hurtigt en dyr fornøjelse. Jeg har de cuttere til de blomster som jeg holder mest af og de andre får jeg købt på et senere tidspunkt.

Jeg kan sige min næste indkøb skal være "pollen pulver" i gul, lilla og rød.

Ingen kommentarer: