hurtig taco

Overskriften burde nok hedde. Nemt - nemt - nemt!  Taco er bare slet ikke til at spise ordentligt. Og det smager da for godt til kun at spis...

onsdag den 24. november 2010

ej, altså..Den post

For en gangs skyld, kommer posten tidligt. Jeg plejer når jeg har tidligt fri at kunne nå hjem før. Ikke idag og nu ligger min pakken nye farver og modelleringsredskaber på posthuset og kan først hentes imorgen.
Jeg glædede mig ellers til at vise mine nye ting frem.

Jeg har bl.a. købt et vening tool, som kan komme ind i de helt små kroge samtidig med at det kan bruges til at lave nogle gode effekter med. Jeg har lige fundet et billede af et eksempel på sådan en.


En slimping pen, skal jeg bl.a. bruge når jeg vil vise jeg hvordan ærteblomster bliver lavet. Den er super til at lave den lille flæsekant, som blomsterbladene har.
Den kunne jeg desværre ikke finde et billede i en ordentlig kvalitet, så den må vente til jeg får min egen hjem.

Ingen kommentarer: